.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاركت و مجاهدين اعتقادي به راي مردم ندارند

عضو شوراي عالي حزب همبستگي گفت: مشاركت و مجاهدين اعتقادي به راي مردم نداشته و به همين دليل بين مردم محبوبيت ندارند؛ موسوي نيز بايد مواضع خود را با اين گونه افراد شفاف‌تر نمايد تا بعد از پيروزي در انتخابات سربار وي نشوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علي نقي شهيدي دبير حزب همبستگي تصريح كرد: حزب همبستگي بر مبناي دو دليل از ميرحسين حمايت كرده است؛ اول اينكه توانمندي ميرحسين در عرصه‌هاي كلان مانند رياست‌ جمهوري از كروبي بيشتر است و ثانياً ميرحسين موسوي زمينه رأي آوري بيشتري بين مردم دارد.
اين فعال اصلاح‌طلب اظهار داشت: بنده معتقدم كه با ورود ميرحسين بعضي از اطرافيان خاتمي به سمت كروبي گرايش پيدا كرده‌اند .
وي در ادامه افزود: كروبي در انتخابات رياست جمهوري رقيب ميرحسين است و بايد براي خود طرفداراني جمع كند.
عضو شوراي عالي حزب همبستگي با اشاره به اينكه پرچمدار اصلاحات مردم هستند افزود: اگر اصلاحاتي درون نظام تعريف شده باشد، صاحبان اصلي آن مردم هستند و مربوط به شخص و گروهي نيست.
شهيدي با اشاره به اينكه ميرحسين موسوي بيست سال سكوت اختيار كرده و الان به دليل احساس خطري كه كرده به صحنه سياست باز گشته است، تصريح كرد: طبق سخنان ميرحسين وي در زمان رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني و خاتمي احساس خطر نمي كرده اما در حال حاضر به دليل احساس خطر پا به عرصه سياست گذاشته است.
دبير حزب همبستگي قم در ادامه افزود: تمامي احزاب و گروههاي جبهه اصولگرا و اصلاح طلب به مشاركت عمومي مردم پاي‌بند هستند.
اين فعال اصلاح‌طلب با بيان اينكه افرادي در ستادهاي اصلاح‌طلبان در قم فعاليت مي‌كنند كه اعتقادي به راي مردم ندارند، تصريح كرد: ميرحسين فردي توانمند و يادگار امام (ره) است و بايد موضع خود را با اينگونه افراد مشخص كند چراكه اين افراد همان كساني هستند كه قبل از اعلام كانديداتوري ميرحسين از حضور وي ممانعت مي‌كردند و مي‌گفتند كه مديريت دهه شصت ديگر در حال حاضر قابل استفاده نيست.
شهيدي با اشاره به اينكه مشاركت و مجاهدين بعد از پيروزي ميرحسين موسوي در انتخابات سربار وي خواهند شد؛ افزود: با توجه به اينكه سازمان مشاركت و مجاهدين در بين مردم محبوبيت ندارند و افراد انحصارطلبي مي‌باشند ميرحسين موسوي بايد مواضع خود را با اين گونه افراد شفاف‌تر نمايد تا بعد از پيروزي در انتخابات سربار وي نشوند.
عضو شوراي عالي حزب همبستگي با بيان اينكه ميرحسين همچنان بسيج را مدرسه عشق مي‌داند تصريح كرد: ميرحسين اصلاح‌طلب است و همچنان مخالف تندروي در جبهه اصلاحات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.